1.b/   DO  VIŠŇOVSKEJ DOLINY Z TRNOVÉHO

Dĺžka : 38,5 km        Prevýšenie : + 630 m         Náročnosť : **

...........................................................................................................

Cez Celulózku po štátnej ceste do Trnového, na konečnú zastávku MHD (370/6,4 km).

Po Z značkovanej poľnej ceste na rázcestie pri potoku (395/7,4 km).

Odbočíme vpravo cez potok a N cestou vystúpime na lúčnatý hrebeň (430/7,8 km), ním po nevýraznej poľnej ceste krátkym klesaním a dlhším „húpavým“ stúpaním k napájadlu (485/8,9 km). Za ním odbočíme vľavo do stúpajúcej serpentíny a opäť pôvodným (južným) smerom, už bez chodníka, traverzujeme lúčnaté úbočie (v lete musíme počítať s vysokou trávou), až kým znovu nedosiahneme hrebeň. Hrebeňovou cestičkou prídeme k neďalekému krížu pod lipami (520/9,9 km). Vpravo dolu zostúpime na asfaltovú cestu na hornom konci Višňového, po nej hore k ovčiarni, na začiatok nespevnenej cesty do Višňovskej doliny (525/10,2 km). Ďalej pokračujeme podľa trasy č.1.

Poznámka : / v prípade orientačných problémov môžeme po Z značke postupovať až na križovatku  s poľnou cestou zo Stráňav do Višňového. Z križovatky vpravo po ceste ku krížu pod lipami.